Lång dag

Idag har det varit en lång dag i skolan, fån 8.30-16.30. Man sig sg efter en hel dag med föreläsningar.. Speciellt efter VFU perioden. Imorgon blir det en sen dag och sen hem igen på kvällen :) Ett av seminarierna kommer bli krångligt tror jag, vi ska ha en rollspelsuppgift och än så länge fattar jag ingenting. Men får hoppas det blir bra. Lär nog bli en del plugg de dagar som jag är hemma..

I helgen ska Erik och jag hit till Växjö, vi ska packa in alla mina saker och köra hem dem, för snart får vi vår lägenhet :) Vi var o kollade på den i lördags och de hade kommit en bit på vägen, nu var det fräscht och fint :) Det kommer bli kanon! Har även fått reda på att jag har kommit in i Vimmerby så allt har löst sig. Ibland undrar jag om jag har överdrivet mycket tur?? Men det får man väl vara glad för.

Vi ska också ta en sväng på stan i helgen och köpa julklappar, hoppas jag blir klar med alla då!

Nu ska jag kila bort till Linn för vi har tvättid nu. Ska bo där nästa vecka och veckan efter jul som jag fortfarande kommer gå här i Växjö, ska bli kul ;)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Svar: haha jaa eller hur, det är redigt ansträngande:P



Jag måste komma och hälsa på dig i den nya lägenheten sen :)Får louice o jag ta på lovet :P

2008-12-09 @ 19:16:01
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skönt att det löst sig för dig gumman! Måste få komma och titta sen när ni kommit i ordning. :)

2008-12-12 @ 13:08:43
Postat av: Emma

Ja de är jätteskönt!

2008-12-12 @ 18:05:34
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0