Tisdag

Tjolahopp!

Idag har de varit skola hela dagen lång, två föreläsningar och sedan jobbade Angela, Hanna o jag med rollspelsuppgiften igen. Jag har varit trött hela dagen, det var segt att gå upp imorse.. Nu sitter jag, Linn och Angela i soffan ser på Titanic! Får hoppas att jag orkar se hela filmen ikväll, igår så somnade jag innan filmen var slut..

Imorgon är vi "lediga", då ska vi in till stan Linn och jag, ska kolla lite små julklappar och sen kanske hitta nåt nytt i klädväg :) Efter stan ska jag sätta mig i biblioteket och börja skriva lite på mitt PM.. Vill inte ha så mycket att göra under lovet sen..

Nej nu ska jag kolla på filmen!!



Längtar till julafton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0