Bonde söker fru

Nu sitter jag hemma hos Linn och vi har ätit lax och potatismos, supergott :) Vi gick från biblioteket vid halv tre för att ja hade tvättid klockan tre och sen var vi och handlade lite, jag handlade frukt och lite annat till imorgon då det blir heldag på bibblan. Det gick rätt bra med plugget idag, men måste jobba på ordentligt imorgon, men samtidigt vet jag att jag jobbar bäst under press så det ska nog gå.

Nu blir det Bonde söker fru och sen måste jag hem och lägga mig eftersom det blir en lång dag imorn. Måste väl läsa lite innnan jag somnar med..




Satt och kollade igenom en massa gamla bilder och kom fram till att man förändras väldigt mycket mellan åren, den här bilden är tagen för 2 ½ år sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0