Första VFU dagen avklarad!

Jahopp då har en måndag gått lite sakta framåt, snart är det dags att krypa till sängs igen! Får hoppas på att det inte blåser lika mycket inatt, de blev så kallt här i min lägenhet igår natt.. Jag kom iaf upp ur sängen imorse och kom på tåget till Älmhult. Min handledare är helt OK och de andra i personalen är jättesnälla och vänliga. Men känner ändå att jag längtar tills det är över.. Kanske beror på att det blir tidiga morgnar? Eller att ja helt enkelt inte vill jobba på mellanstadiet. Vill ju ha lågstadiet! Sen kan det bero på att jag längtar hem med, Linn jag saknar dig!!

Fick sluta vid ett idag och sprang till tåget för att hinna med det, skönt att komma hem tidigt. De lär bli sena dagar resten av veckan.. Jag passade på att ta en sväng på stan och kolla lite julklappar, men eftersom det är lite knapert i kassan fram till imorgon så köpte jag inget. får bli nån annan dag :) Sen åkte jag hemåt en sväng och därefter åkte jag och tränade, först ett pass vattengympa och sen simmade jag lite. Det känns otroligt skönt i kroppen nu. Härlig känsla!

Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Ensam mamma söker och sedan blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag saknar dig oxå Emma.. Fan va vi skall träna sen. :)

2008-11-25 @ 10:24:45
URL: http://helgebringl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0