Laddar inför hemtenta

Dagen har bestått av föreläsningar och tenta-plugg.. Fick en skön sovmorgon och sedan var jag på två intressanta föreläsningar, de bästa på länge faktiskt! Sen gick Linn och jag till bibblan för att läsa lite inför tentan som sätter igång imorgon.. Läste i en väldigt intressant bok faktiskt, men efter ett tag så blev jag väldigt trött på att läsa så då var det inte så intressant längre. Får hoppas på att det är någorlunda lätta frågor som vi ska besvara, hoppas att det handlar mycket om grupper och olika processer. Mycket av det vi läser nu och det vi läste om i förra kursen är återkommande från gymnasiet så jag tycker inte att det har varit så svårt än men det lär de väl bli..

Nu har jag precis ätit mat och kollat på söndagens avsnitt av Ensam mamma söker, längtar efter kärlek när jag ser det programmet.. Känns ändå som att det snart är helg för tentadagarna kommer väl gå så fort så man inte hinner klart allt.. Både positivt och negativt hehe. Längtar så till helgen och efter min Erik. Tyvärr ska han jobba i helgen men man får utnyttja den tid man har! Får väl följa  med honom på eftermiddagen som vanligt. Det tråkiga är att jag måste åka ner hit redan på söndagen eftersom VFU:n börjar på måndag. Ska ju vara i Älmhult och tåget går nog ruskigt tidigt på måndagmorgonen.. Men jag ser fram emot det ändå. Kommer dock sakna dig LInn, hur ska jag klara mig? Hehe.

När VFU:n är över är det bara två veckor kvar i skolan innan jul, så härligt! Måste försöka hinna med att flytta hem mina grejer innan dess också. Vill ju försöka få lite ordning på nya stället innna jul så att vi kan få det lite julmysigt ihop. Det känns så nytt och spännande att flytta ihop med Erik, vi har längtat efter det en lång tid och nu är vi snart där. Känns underbart!

Snart ska jag kila iväg till Linn och kolla lite på TV, och läsa i min bok (om jag orkar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0