Ledig

Hej!
Som vanligt är det jag som är sämst på att uppdatera, men det har varit rätt mycket nu, och så har jag valt att göra andra saker. Helgen som gick tillbringades med Erik så klart :) Vi var i lägenheten och valde tapeter, det kommer bli kanon tror jag! Det har blivit bestämt att vi ska flytta in innnan jul så nu hoppas jag att det blir så.

Jag hann också med att rida på Totte när jag var hemma i Fjälster en sväng, det var längesen då han har varit halt väldigt länge så det var härligt! Tyvärr fick Annelies nya häst Lill-Flinga lämna Fjälster i fredags då hon blivit halt så hon knappt kunde stödja på benet.

I veckan har jag varit här i Växjö som vanligt, har varit i skolan och tränat djupvatten och cykel. Djupvatten blir det även idag, det är min nya favorit! Synd bara att de inte har det hemmikring sen när jag flyttat...  Idag är jag ledig och ska snart sätta igång med plugget, sen ska Linn och jag göra pizza och efter det blir det träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0