Måndag

Helgen är över, som vanligt. 

I lördags var vi inne i Vimmerby en sväng och kollade lite i affärer, det var mest Erik som kollade o handlade men tur var väl det för just nu är det lite knapert i plånboken.. Jag åkte hem lite tidigare för jag skulle skjutsa farmor till Vena och sen blev de lite mys med gubben :) Och därefter var vi i lagården o gav pappas kossor :P Jag tycker det är så skönt o va här hemma, slippa tänka på vad man har på sig och vad man gör. Jag tycker om att vara i närheten av djur, det sprider ett speciellt lugn.

Skulle ha tagit en ridtur med lillasyster igår men det regnade så det blev inget med det. På kvällen blev det mys med gubben, välbehövligt för oss tror jag! Dock så blev det svårare att åka till Växjö idag.. Saknar min Erik massor redan..

Nu är det snart seminarie och sen blir det träning, djupvatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0