Plugg plugg plugg

Nu sitter jag här i bibblan igen. har tagit mig en paus nu. Det måste man ju ha för att orka med allt. Förhoppningsvis så kanske jag slipper sitta här till tio ikväll, om jag jobbar på duktigt vill säga. Jag får alltid en tanke om att jag gör helt fel när jag tycker att något är lätt.. Om alla andra säger att det är svårt dessutom så får man ju sig en tankeställare..

Imorgon är det fredag igen! Längtar som vanligt enormt mycket efter helg! Dock är det en lång dag imorgon innan jag får sätta mig på bussen, tentan ska vara klar klockan ett och då har vi seminarie inför VFU:n, men om jag har riktigt mycket tur så kanske jag går gå tidigare så jag hinner med bussen som går klockan tre. Får hoppas på det!

Det är bara några veckor kvar nu, tiden går fort. Jag måste börja köpa julklappar nästa vecka! Pengarna som kommer in nästa tisdag lär försvinna lika fort..

Nej nu är det väl bäst att jag fortsätter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu får du uppdatera så vi får se hur det går för dig

2008-11-20 @ 13:01:46
Postat av: olle

Dags för uppdatering

2008-11-20 @ 16:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0