Träning?

Då var dag två avklarad! Den kändes bättre faktiskt och nu är vi en dag närmre helgen, SKÖNT! Imorgon är eleverna då lediga så då blir det kompetensutveckling i matematik, ska bli intressant! Får hoppas på att det inte blir en jättelång dag bara.. Idag slutade jag halv fyra och var hemma i lägenheten halv sex.. Nu sitter jag och funderar på om jag ska träna ikväll eller inte, har ett cykelpass bokat vid halv åtta och är sugen på att träna men det är så förbaskat kallt ute! Tur jag slipper cykla iaf. De får nog bli lite träning, det skadar ju aldrig. Blir så sent innan jag kan komma till sängs bara men aldrig att jag sitter här o ugglar helt själv hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0