Trött efter en heldag med matematik!

Nu ligger jag i soffan o tar det lugnt! Idag är jag trött, somnade inte så tidigt igår och imorse hade jag träningsvärk efter cykelpasset igår som var otroligt skönt och givande! Jag kom iaf upp imorse men när jag kommit upp till Ica där jag skulle ta bussen så upptäckte jag att jag hade glömt busskortet hemma. Så de var bara till o slänga sig upp på cykeln igen och cykla fort som attan till lägenheten och leta efter det.. När jag väl är där så ligger inte busskortet där jag visste att jag lagt det när ja la ut det. Kollar i plånboken en gång och då ligger det där i så ja hade det med mig hela tiden.. Men så kan de bli ibland och det innebar ju att ja fick lite extra motion eftersom ja fick cykla fram och tillbaks till stationen idag. Bra det eftersom jag verkligen inte känner för att träna idag..

Idag var det ju då kompetensutvecking och vi hade olika föreläsningar och stationer som alla handlade om matte. Min mattelärare från första kursen var där och hade olika aktiviteter kring ute-matte, det var riktigt intressant och inspirerande! Måste komma ihåg o skriva ner allt lite senare så jag kommer ihåg det om ett par år! Det belv trots allt en intressant dag och jag hade kul med min handledare, det kändes som att jag verkligen fick ut något!

När jag kom till Växjö igen så tog jag en liten tur på stan idag igen, vi var på IKEA o åt lunch idag o då blev jag så sugen på o handla! Jag upptäckte en affär som ja inte vart inne i tidigare o där hade de otroligt mycke fint. En typisk Emma affär :) Nu ska jag plocka iordning lite och senska jag gå bort till Linns lägenhet o kolla på Bonde söker fru. Tråkigt o sitta där själv bara..

Allt kommer bli bra sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0