Uppdatering

Har fått lite tjat om uppdatering från Linns sida, men det är inte för att hon är intresserad av mig och mitt liv utan för att hon måste ha något att göra under sina pauser.. Vi var nyss nere och inhandlade lite energi, vi börjar bli rätt trötta nu, jag är nog allra tröttast tror jag. Har tom övervägt att börja plugga i tolv timmar samma dag jag ska på fest för när man blir så här trött så blir man väldigt trött och flummig nu. Bara av att jag sa det så känner jag att jag borde sluta med pluggandet omedelbart. MEN, på schemat ikväll står det uppesittarkväll hemma hos mig med plugg och diverse tillhörigheter. De där två kan få sitta o plugga, men jag ska sova :P


Kommentarer
Postat av: Mens olle

hahah va rolig du e, man skall kanske testa att vara uppe och plugga flera timmar innan man drar ut ;)

2008-11-20 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0