Vattengympa

Idag har jag postat mitt livs viktigaste brev, hitills. Jag har nämligen äntligen skickat in min ansökan till byte av studieort, det var på tiden! Nu kan jag bara hålla tummarna för att detta ska gå vägen! Vad som händer annars får väl bli ett senare problem..

För övrigt har jag varit ledig idag och efter en skön sovmorgon så var det biblioteket som gällde, skulle plugga lite till seminariet imorgon, men tyvärr så saknar jag den viktigaste boken. Gick in i bokhandeln här på Campus för o se om de hade den där och självklart hade dem det, men den såldes bara tillsammans med några andra böcker, för sammanlagt 700 kr. När jag frågade om jag kunde få köpa boken för sig så fick jag svaret att ja det gick men då var de tvugna o beställa den. Hallå, hur trög får man egentligen vara? Blir så arg!

Nu har jag ätit lite mat för snart ska vi cykla iväg till simhallen ock köra två pass vattengympa! Ska bli skönt, har blivit lite dåligt med träningen den senaste veckan. Ikväll är det jag som städar och rensar i alla papper och pärmar, det måste bli lite ordning i tillvaron. Trots allt så behöver jag inte vara ensam så länge till, men under den tiden som är kvar så måste jag skärpa till mig lite.

Längtar så otroligt mycket till julen och till januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0