Grå tisdag

Fy vad trött jag var imorse när jag skulle gå upp, jag kunde inte somna inatt för att tankarna for runt i huvudet på mig.. Tankar om hur min framtid kommer bli och tankar om otroligt viktiga val. Men jag tror jag har kommit fram till min lösning, jag får hoppas att det går vägen nu bara.

I helgen var jag hemma som vanligt, var med Erik mest och vi var både hemma hos honom och hemma hos mig :) Annelie fick också hem sin nya häst Flinga i söndags, hon var jättefin, men blir nog finare efter lite ordentlig skötsel också!

Igår när jag kom hit så kändes allt som ett helvete, satt o grät på föreläsningen för att jag ångrar mina tidigare val, jag känner mig kluven och instängd. Många säger att det går över, men grejen är att jag inte vill känna så här en endaste dag till, det tar död på mig.. Så nu hoppas jag på det bästa!

Nu ska jag strax iväg på en föreläsning och sen när jag kommer hem måste jag städa upp i den här röran innan jag kan sätta mig och plugga.. Belöningen ikväll blir ett träningspass, cykel. Det ska bli skönt, behöver rensa mina tankar rätt ordentligt. Och så behöver jag bli trött så att jag kan sova ikväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad tråkigt att du känner så tufft inför valen. Jag kände samma sak, men den är terminen var jag tvungen att välja inför i vår. Som tur var hade jag inte så många val så det gick ganska lätt. Min utbildning är så bra att den sträcker sig genom både förskola och upp till 3:e klass så jag behöver inte ännu välja var jag ska jobba sen. Man kan nog aldrig veta om man har valt helt rätt, men som tur var finns alltid vidareutbildning och fortbildning.



Du är ung ju! All utbildning är bra och även om det känns segt nu så kan du ju alltid gå tillbaka och plugga mer om du känner att du hamnat fel när du väl börjar jobba. Vilken termin läser du?



Kram Sara (tack för gratulationen)

2008-10-21 @ 15:19:55
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0