Hemma i Fjälster!

Hej!

Nu sitter jag hemma i Fjälster och ska snart börja plugga på hemtentan, känns som att jag måste komma igång snart om jag ska få nåt gjort. Även om det är så att jag alltid gör bäst under press så ska jag försöka att undvika det den här gången..

Examinationen gick okej idag, men jag vet inte om vi blir godkända, det känns som att vi kan bli både underkända eller godkända. Men det återstår att se. Vid ett gick bussen hem och vi kom lite sent till Vimmerby eftersom de kom snö som ställde till det lite, men de va tur vi kom hem iaf. Skulle ha sovit hos Erik ikväll men det blir de ingenting med för ingen av våra bilar har vinterdäck och pappa vägrar låta mig köra utan, hehe. Lika bra det kanske om det blir snö tills imorgon. Men jag som hade sett fram emot det så mycket, så nu är jag lite sur o ledsen. Men det går väl över får vi hoppas!

Imorgon blir det tentan hela dagen, ska väl försöka hinna med o vara lite hos hästarna också. På kvällen kommer Erik iaf!

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0