Älsklingen kommer hit imorn =)

Imorgon är det fredag o då kommer min Erik hit! Ska bli så otroligt underbart att få ha honom här..

Idag har jag vart ledig, jag var nere på stan i förmiddags o då hittade jag en massa som jag vill ha i helgen! Får se vad det blir :) Efter lunch träffades några ur min basgrupp för att plugga lite tillsammans inför tentan på söndag. Det var trevligt och det kändes skönt att vi alla är lite smått förvirrade inför det som komma skall.

Emelie och jag tog en skön promenad i eftermiddagssolen, vi gick först i skogen och sen längs sjön Trummen, det var så fint ute idag. Härligt! Nu ikväll gjorde vi tacos ihop och åt, det var jättegott, men blev dick väldigt mätt. När jag kom hem därifrån så satte jag igång med städandet här hemma i lägenheten, jag har fixat o donat i alla skåp jag har så nu får jag plats med mer! Nu känns det rätt fräscht här inne, vilket är första gången den här veckan.



Nu sitter jag bara o njuter av att det är fredag imorgon! Den här helgen kommer bli bra, Erik är här och på söndag är det min födelsedag! =)

Kommentarer
Postat av: Nenne

Lycka till så jättemycket på tentan och ha en dunderbra helg med pojken :)

Kramis

2008-09-26 @ 09:34:12
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0