En underbar helg helt enkelt =)

Ännu en helg är slut, inte vilken helg som helst heller, denna har vart helt underbar!

Älsklingen kom i fredags, helt underbart att få hålla om honom igen! Så åt vi min pizza o på kvällen umgicks vi lite med några andra. I lördags åkte vi bussen in till stan för att kolla lite i affärerna, vi handlade lite och jag fick välja ut vad jag ville ha i present :) Vi åt på kina-restaurang och hade det mysigt. Sen skulle vi ta bussen hem men då missade vi den så vi tog oss en promenad istället. Härligt o känna sig nyttig men det var lite jobbigt att bära allt.



Min fina älskling



Jag


Vi kom i alla fall hem till sist o då tog vi det lite lugnt o lagade mat o åt gott =) Jag pluggade lite inför tentan men det var mer lockande att vara med min gubbe, som alltid! Tentan gick nog bra tror jag, man trodde att det skulle vara svårare än det var, o de var väl tur det för då pluggade man ju rejält till det. Kanske inte världens roligaste att göra det på en söndag, som dessutom är ens födelsedag men det gick ändå.
Gårdagen var de mys med Erik, jag fick mina paket o sen var vi på bio =)




Det jag fick av Erik =)



Underbaraste o jag



Imorse åkte Erik hem igen o lämnade mig ensam här, det var svårt när han åkte men efter lite gulliga sms så känns det bättre =) Har vart på en föreläsning nu som var lite annorlunda och om ett par timmar är det svenska o sen barngympa ikväll!


Kommentarer
Postat av: Lisa

LÅter som en kanon´-helg! =)

2008-09-29 @ 13:42:13
Postat av: Sara

Låter som en härlig helg, vilka härliga bilder också. Jag ligger lite före, pluggar just nu min 4:e termin av 7 så snart halvvägs.

2008-09-29 @ 17:53:59
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: Sophie

Svar: vi åker den 15:e. Hahah joo precis vi får väl göra det:P



Det låter som du haft en bra helg, vad såg ni på bio då?

2008-09-29 @ 19:44:55
URL: http://sophieottosson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag läser lek, idrott och rörelse.

DEN ÄR FRÅN F-3, väldigt bra inriktning. Med superbra lärare. Du då?

2008-09-30 @ 09:40:47
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0