Fredag =)

Nu är det fredag och jag är i full färd med att städa o baka o laga mat :) Nu känns det hemtrevligt här i lyan, men jag vet att det kommer bli ännu trevligare när min älskling kommer hit!

Dagen började med en föreläsning om matte, lite segt men den var betydligt bättre än den vi hade i början på veckan. Jag tror nästa vecka kommer bli bra för då har vi klarat av den här tentan o så är det bara några veckor kvar av kursen. Men däremot så kommer jag nog få sitta uppe många kvällar för att få svenskan klar. Har inte gjort så mycket på den då jag ville lägga mina största krafter på den kommande tentan.

Det känns lite konstigt att inte åka hem den här helgen, saknar pållarna o familjen. Lillasyster saknar jag faktiskt =)

Nej nu ska jag börja baka ut pizzan :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh va gott med hemmagjord pizza.. mysigt med kärlek också :)

2008-09-27 @ 17:39:59
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: Sara

Jajamen.. vilken termin pluggar du?

2008-09-28 @ 22:24:11
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0