Ledig

Idag är det tisdag och jag har en ledig dag framför mig, först ska jag ner till centrum för att göra en synundersökning och handla lite grann :) I eftermiddag ska Emelie och jag till biblioteket för att läsa lite böcker och jag ska skriva på vår svenska uppgift.. Jag har kommit på att jag inte kan sitta i lägenheten och plugga, dels för att ja hela tiden kommer på andra saker att göra och dels för att ja känner mig lite ensam då.. Så det blir nog till att sitta på biblioteket eller någon annanstans i fortsättningen!

Helgen var bra och jag längtar redan efter nästa! I fredags var jag med Erik och i lördags åkte vi till Norrköping med Fanny och Henrik för att handla lite och titta på Me and my girl som Louice medvekade i! Min kusin är så duktig, jag är stolt över dig! söndagen tillbringades hemma hos kusinerna i Solberga. Vi kollade på gamla filmer när vi var små :) Det är alltid lika roligt!

Det var skönt att åka hemåt (till Erik) igen efter två bra dagar. I måndags bar det av hit till Växjö igen, har lite blandade känslor för det, känns som ja bara längtar till heg igen.. Jag vet förresten inte vad ja ska kalla hem längre, jag bor ju här men det känns fortfarande som att jag åker hem till mitt hem på helgerna.. Men det kanske ändrar sig med tiden..

Nehej nu ska jag ta en dusch innan jag tar cykeln till centrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0