Måndag igen

Det är måndag och en ny vecka i Växjö är påbörjad! Första riktiga universitetsdagen är avklarad, det känns skönt nu! Imorgon är det fritt på schemat så då hinner man utforska staden lite och fixa med allt som ska göras.. Det är plötsligt så mycket man ska göra nu när man bor själv..

Efter en lång föreläsning som jag aldrig skulle ta slut (den var intressant men lite lång) så satte jag mig på cykeln för att bege mig till Lillestadsskolan där jag skulle vara med på barngympan. Det var lite svårt att komma rätt först men efter en liten försening så kom jag fram och jag var med på två pass, de rätta ledarna var jättetrevliga och barnen verkar bra! =) Så det ska bli ett roligt tidsfördriv på måndagarna framöver. Nu har jag äntligen fått i mig lite mat också, det har varit lite stressigt att få i sig något idag, men nu är jag äntligen mätt =)

Jag saknar min Erik, som vanligt! Det finns ingen snällare än han :)

För övrigt så vann mitt lag hela kick-offen! trodde jag aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0