Ny vecka igen..

Fy fasen va helgerna går fort, dem bara springer ifrån en! Det har som vanligt varit en jättebra helg, kanske borde helgerna vara lite sämre så ja slipper länga så här dant??!

Jag red med Fanny i fredags, det blev inte så länge men det var kul iallafall! Jag red först Bella när Fanny red Isa o sen bytte vi ett ta. Fanny försökte hoppa på Isa o det gick lite sådär till en början, men när jaf red före på Bella så fattade Isa hur hon skulle göra så då blev det faktiskt ett hopp över hindret!






Fanny på elefanten ;)

I fredagskväll åkte jag vidare till Erik och den kvällen blev de mys, dessvärrre var vi tvugna o lägga oss tidigt då Erik skulle upp o jobba klockan fyra på morgonen.. Lördagen var en lugn dag, jag följde med honom o mjölkade på eftermiddagen. Det var rätt kul faktiskt, så nu vet jag vad det är han gör om dagarna när han jobbar :) Lördagskvällen var också trevlig o söndagen likaså. Det enda som är negativt är mina tankar, jag tänker hela tiden på att det snart är dags o åka tillbaka igen.. Känns som ja inte tar tillvara tiden som jag önskar. Det får de bli ändring på!

Så igårkväll åkte jag tillbaka hit o nu saknar jag Erik lika mycket som innan helgen :( Tur att han kommer hit på fredag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0