Lite ledigt i påsk

Onsdag och jag är trött! Det känns att jag egentligen borde ha varit hemma från skolan efter att jag var sjuk, men jag kan ju inte riktigt tillåta mig själv o va sjuk o missa en massa så det är såna smällar man får ta antar jag. Nu behöver jag i alla fall inte åka till skolan förns på tisdag, då ska vi till Kalmar igen! I morgon har vi en föreläsning men den ska spelas in så den kan jag se hemma :) Självklart kommer jag behöva plugga lite i påskhelgen men det känns skönt o va lite ledig!

Idag har vi varit hemma hos Gunilla i Mariannelund, först fick vi god lunch och sen jobbade vi med vår konstruktion.. Känns skönt o va hyffsat klara med eländet, haha.

I morgon ska jag träffa Hannah! Ska åka in till Vimmerby och hälsa på i Jacob och hennes nya lägenhet :) Ska bli kul, behöver någon att prata av mig med!

Kommentarer
Postat av: Sophie

du får inte slita på dig för mkt lilla emma, är man sjuk så är man:)

2009-04-08 @ 22:49:48
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0