Denna vecka

Den här sista sommarlovsveckan har det hänt mycket. Kusinerna från Gotland var hemma i Fjälster i början på veckan :) Då spenderade jag den mesta tiden där. Vi var hos farfar i Västervik, red, promenerade, åt raggmunk m.m. Det var sista gången på ett tag som vi träffades. Inte för att vi brukar träffas så ofta.. Men nu ska de åka iväg åt varsitt håll för att testa på livet som au-pair! Ragnhild på Irland och Jorunn i Barcelon! Hoppas ni får det jättebra :)

I tisdagskväll åkte jag till de andra kusinerna i Västervik för att umgås lite med dem. I onsdags tog jag med mig barnen och spelade mini-golf och gick på stan en sväng. Det var trevligt :)

Onsdagsnatten spenderade jag hos storasyster som också bor i Västervik. Och igår passade jag på att handla upp lite av den nyinkomna lönen innan jag åkte hemåt igen ;)

Kommentarer
Postat av: jorunn

det var roligt att ses :) Åh idag om några timmar flyger jag till barcelona, är så nervös!!! kram

2009-08-31 @ 12:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0