Matteplugg så det värker i huvudet

Måndag och jag sitter och pluggar matte inför tentan på torsdag. Har precis lärt mig den omtalade liggande stolen i alla fall! Känns ju skönt. Tänk att jag kunde lära mig den helt på egen hand med hjälp av google, när jag skulle lära mig den på mellanstadiet i Tuna gick det minnsann inte, hehe. Har en till uppställning jag ska sätta mig med nu, pinnen heter den och den har jag aldrig hört talas om så vi får väl se hur det går. Hade en föreläsning på förmiddagen, också det matte, så nu är mitt huvud trött på all matte..

Helgen gick fort, lördag och söndag var jag hemma i Fjälster och hjälpte farmor med djuren då pappa inte var hemma. Det gick bra men som vanligt får man inte göra så mycket när farmor är med ;) I lördags var det alla hjärtans dag och då var Erik och jag lite extra gulliga mot varandra och vi åt choklad hela dagen. På kvällen var vi i Södra Vi på pumpen, innan var vi hos Karin. Det var trevligt! I går var vi hemma hos Erik ett tag också, jag var med honom ute och det var roligt för de var jättelängesen.

Förut idag var jag hemma och red och mockade eftersom Fanny är i fjällen den här veckan. Annelie och jag tog oss en härlig tur på Isa och Bellan, det var lite kallt men skönt att få frisk luft. Hästryggen är enligt mig det bästa stället för avkoppling och för att få tankarna rensade.

Imorgon bär det av till Fjälster igen, Västerviks-kusinerna kommer till farmor så jag tänkte ta med dem ut och åka pulka bakom Totte :) Det blir ett roligt avbrott i allt pluggande..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Idag var jag i Vena och hälsade på farmor :) Tänkte på dig då, men vart i vena bor ni?

Ska till vena imorrn igen :)

Kramar

2009-02-16 @ 19:32:46
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Linn

Vill oxå rida häst

2009-02-16 @ 21:00:52
URL: http://helgebringl.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Det var mycket trevligt i lördags;)

2009-02-16 @ 21:07:16
URL: http://sebastianselldahl.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag ska jobba i o-hamn med en möbel idag och beroende på när jag är klar åker jag genom vena. Ska stanna hos farmor en sväng och hjälpa henne o dammsuga o lite.. Så nån gång på eftermiddagen :) Du kan väl skicka ett sms när du läser detta? =)

Så kanske jag kan titta förbi senare idag.

2009-02-17 @ 08:49:57
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Sophie

Liggande stolen har jag kunnat en gång i tiden, men nu har den suddats ut ur mitt minne ;(

2009-02-18 @ 22:51:50
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0