En bra start på veckan! :)

Idag har de vart en bra dag, har haft en föreläsning och sen jobbade jag, Gunilla och Helena lite med frågorna som vi har inför duggan nästa vecka.. Kändes bra att diskutera och prata igenom dem. När vi kände oss tillräckligt trötta i huvet så gav vi upp och efter det åkte jag till stan en sväng, köpte lite underkläder på Lindex och tröjor och hårfärg på Cubus, hade presntkort i båda affärerna så det blev inte så farligt dyrt, och de tycker jag om ;)




Kom hem vid fyratiden och tog det lite lugnt och sen fixade Erik mat. Nu har jag kollat datorn lite och ska snart gå o väcka Erik som ligger i soffan o sover för vi ska ut o gå!


Kommentarer
Postat av: Linn

najs med lite nytt under ;)

2009-01-26 @ 18:26:48
URL: http://helgebringl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0