Hemma igen

Jaha då är helgen snart slut, fast jag är ju ledig imorn med så det blir ju lite längre. Men imorn måste jag skaffa mig lite inspirartion till att plugga.. Kom hem till Vena för ett tag sen. Sov ju hos Annelie inatt och sen var jag hemma i Fjälster ett tag. Red lite med Fanny, men eftersom det är så fruset så skrittade vi mest. Jag red på Totte, red barbacka med så det var kul =)


Fanny o Bella i buskarna


Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska laga för mat.. Erik kommer inte hem än på ett tag så jag får äta själv :(
Sen ska jag övertala honom till att sätta upp lite saker, spegeln och lite tavlor. Och så ska vi börja lacka vårt köksbord med! =)

Kommentarer
Postat av: Linn

gö klyftpoatis i ugnen , det tror jag att ja ska göra :)

2009-01-18 @ 14:50:23
URL: http://helgebringl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0