Mycket har hänt sen sist..

...men jag orkar inte återge allt nu. Julen kom och gick och som alla andra år var det mysigt att träffa släkten och tomten ;) Det nya året har också invigts och nu är det start på nytt känns det lite som. Snart börjar skolan i Vimmerby och då kommer man in i en rutin, som jag längtar efter det. Har inte riktigt haft det under den tid jag har bott i Växjö. Erik och jag har inte heller kunnat få så mycket rutin än då det har varit julkalas och annat nu när vi båda har varit lediga. Men vi har fått upp det mesta i lägenheten och nu känns det att det är vårt hem :) Tvättmaskinen kopplades in igår också så nu kan jag tvätta för fullt =P

Imorse tog ledigheten slut, tog bussen till Växjö för att vara hos Rebecka vid tio och skriva på vår rapport. Det gick framåt men de sista timmarna fick vi inte så mycket gjort. Eftersom vi inte har något schemalagt imorgon heller så ska vi ta oss an det imorgon med. Får hoppas att det blir bra och att vi hinner klart det! På onsdag har vi en handledning just i denna uppgift och sen åker jag hem mot Vena och älsklingen igen! Sen återstår det bara en vecka här i Växjö, lite sorgligt. Kommer sakna alla nya människor man träffat och skolan.. Men mitt beslut jag tog för ett antal månader sen känns jättebra och jag är stolt att jag kämpade för att det skulle bli bra igen. Dem i Vimmerby har skickat massor med hälsningar till mig att jag är så välkommen att börja hos dem så det ser jag fram emot :)

Just nu sitter jag hemma hos Linn, är mätt efter en god middag bestående av bakpotatis och kött, jättegott =) Sen har hon gjort milkshake också :) Nehej nu ska jag kolla på TV och sen ska jag sova gott på Linns soffa ;)



Käraste systrar, det är först nu när man inte
längre bor hemma som man
uppskattar dem. Ni är sötast =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Svar: Japp, blev så. För mamma åkte hem från gbg i dag såå då kunde hon lika gärna plocka upp mig :)

2009-01-06 @ 18:20:46
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/
Postat av: Sophie

svar: Jag börjar på torsdag :/

2009-01-06 @ 21:10:16
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/
Postat av: Sophie

svar: jaa, men i dag är det bara 5 månader kvar tills jag får sommarlov i alla fall:P

2009-01-12 @ 16:55:46
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe okej :P

2009-01-12 @ 18:09:09
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Sophie

svar: haha joo, kanske det. Vi får se vad det blir :D

2009-01-14 @ 18:14:50
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0