Ska städa

Skjutsade Erik för en stund sen, han och några kompisar ska te LInköping och var där över natten. Gjorde mig lite mat när jag kom hem igen och nu ska jag snart sätta igång och städa! Hängde upp mina nya gardiner igår och plockade iordning en massa, fint blev det =) Bilder kommer upp när det är städat hehe.

Efter städningen ska jag fixa iordning mig och sen ska jag åka till Fjälster. Ska först hem till pappa, ska kolla in mitt gamla rum som Fanny nu ska bo i så hon har tapetserat det den här helgen.. Ska bli kul! Sen ska jag kanske äta mat hos farmor =) Och senare ikväll ska jag kila bort till Annelie och sen ska jag sova där, ska också bli kul! Så slipper jag sova själv här hemma. Mormor och Anders är hemma i Fjälster också :) Bäst o sätta igång o städa så ja kommer hem nån gång!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Blev fannys rum fint ? :)

2009-01-17 @ 14:20:03
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0