Söndag

Idag är vi lite sega här hemma, vi tog en lång sovmorgon och sen har vi mest befunnit oss framför TV:n eller i sängen. Men det är ju söndag så jag antar att det är tillåtet ;) Imorgon är de måndag och ny vecka igen.. Har mycket plugg framför mig den här veckan, har många föreläsningar som det är mycket litteratur till.. Sen har vi ju plugget till duggan nästa vecka med..

Ska läsa igenom ungefär 70 sidor till imorn och dessutom ha en massa smarta reflektioner.. Men det läser jag sen när Erik har gått och lags sig, hehe. Det är rätt svårt att komma på smarta tankar angående matematik, det bara är ju som det alltid har varit och det är svårt o komma på nåt som är konstigt eftersom man i skolan alltid har fått traggla med alla uppgifter. För att det är något som alla ska lära sig..



Erik fixar semlorna, som blev jättegoda :)




Kommentarer
Postat av: fanny

jadu jag klantade mig lite :P men nu har jag fixat det igen ;)

2009-01-25 @ 18:35:09
URL: http://oskarssonfanny.blogg.se/
Postat av: Sophie

fy vad gott med semlor! :D

2009-01-25 @ 20:13:15
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0