Vill att gubben min ska komma hem!

Nu börjar det bli tråkigt att vara hemma själv en hel dag.. Trots att jag har plugg och att det alltid finns något att göra så är det mycket trevligare när Erik är hemma. Nu är det ju i alla fall fredag så imorgon och på söndag får jag se till o ha honom hemma så mycket som möjligt! :) Sen nästa vecka kommer han i alla fall hem några timmar tidigare!

Jag har fått en del gjort idag, har läst en hel del och sen har jag städat lite, oljat bordet, tvättat och lite annat. Ska snart sätta igång med maten tror jag. Men jag måste vänta tills tvättmaskinen har gått färdigt för just nu så går de säkringar lite hela tiden tycker jag.. Men men får hoppas det fixar sig snart.

Ska beställa mina bilder nu tror jag, då får jag hem dem lagom till nästa veckas tentaplugg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0