Ledig!

Nu har jag långhelg, ledigt fredag till måndag eftermiddag :) Det är skönt! Även om jobbadagarna inte är så jobbiga så är det underbart att ha dagar som man inte har något planerat för..

I förmiddags tog jag cykeln till Fjälster, det var skönt att cykla dit och inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle vara.. Hälsade på hästarna när jag kom dit. Har blivit sugen på att rida nu igen, kan visst inte hålla mig borta så länge. Men bra är väl det att jag inte har blivit rädd i alla fall. Fanny och jag hade bestämt att vi skulle rida idag men vädret ville något annat. Jag gjorde lite nytta när jag var där i alla fall och det var att jag plockade blåbär ;) Man måste ju fylla på sitt förråd medan man kan..
  Sen tog jag cyklen hem igen och klarade mig undan regnet.

Ikväll har vi ätit tacos och haft det mysigt, Erik framför en film och jag med näsan i en bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0