Denna vecka

Den här veckan har vi börjat en ny kurs, biologi och kemi ska vi pyssla med nu fram till sommaren! Det har börjat bra och roligt för en gångs skull ;) Det behövs nu efter all matte och fysik! Men fick VG på min fysiktenta, hur nu det kan komma sig!? Men det var ju roligt :)

Har haft föreläsning till tolv idag och sen har jag städat bland alla mina papper och sorterat i pärmarna så det blir lite ordning och reda på det! Har också beställt biljetter till Gotland nu :) Den 4:e åker jag, Fanny, Hanna och Cornelia dit för att fira tvillingkusinernas student! Ska bli otroligt roligt :) Senaste gången jag var där var på deras konfirmation..

Har också hunnit med att laga potatissoppa, det var väldigt gott! Det var härligt med lite värmande soppa efter en regnig dag! Men nu skiner solen igen så snart ska vi ut på promenad Erik och jag!

Kommentarer
Postat av: fanny

Haha jag vet, men dom var ju söta :P



Ska hanna också med till gotland nu? :)

2009-05-07 @ 11:06:56
URL: http://oskarssonfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0