Grattis till Sofia idag!

Idag fyller sofia 20 år! Min bästa vän frn gymnasiet, en av dem bästa vänner jag har haft! Har känt mig så ledsen över att vi inte har setts på ett tag. Efter att man har träffats varje dag i tre år för att sen knappt träffas alls kan det bli lite tomt ibland. Men jag ringde och grattade henne förut ikväll och fick ett trevligt samtal! Hoppas vi kan få ihop det och ses snart!!

Annars har jag varit i Kalmar idag, vi hade heldag med kemi-laborationer och det var faktiskt en rolig dag i Kalmar idag! Dock är jag trött nu!




Längtar tills vi ses igen!

Kommentarer
Postat av: Sophie

haha jaa fanny o jag får nog göra fler musikvideos ;)



Grattis till din vän:)

2009-05-17 @ 11:19:14
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0