Lugn och skön lördag!

Denna dag har varit skön, Erik och jag tog det lugnt och städade lite på förmiddagen.. Sen blev han "kidnappad" vid två-tiden för att åka till Jönköping och ha kul med kompisarna! Jag visste om allt och det har varit svårt att att inte avslöja något! ;)

När Erik hade åkt så for jag till Fjälster för att rida med Fanny. Men när vi hade tagit in hästarna började vi prata om att det hade varit kul att köra Totte med vagnen så då gjorde vi det istället :) Vagnen är rätt så stor men lilla Totte orkade dra både den och oss, och han tyckte det var roligt :) Det tyckte Fanny och jag med hehe.








Kommentarer
Postat av: Annelie

Fina bilder på körhäst och kuskar :)

2009-05-11 @ 05:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0