Bullbak

Härliga lördag! Håller på och bakar nu sen några timmar tillbaka, kärleksmums och bullar blir det idag! Det var väldigt länge sen jag bakade, så det är roligt :) Måste ju ha lite fika med oss till Ullared imorn..

Längtar till kvällen då vi beger oss till Västervik för att kolla på New Moon! Det är jag, Erik, Fanny, Henrik och Hanna som ska se den :) Sen åker vi hemåt och lägger oss för att sedan gå upp tdigt i morgon.

Igår när jag var hemma hos farmor berättade hon att det var några ur personalen i Tuna som sagt till henne att många av de äldre frågade efter mig. Många av både de äldre och personalen tyckte att jag var en av de bästa vikarierna! Det blir man glad av att höra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0