Första snön!

Då var första snön kommen. Barnen ropade hurra när det såg att små snöflingor singlade ner mot marken på rasten idag.. Inte trodde man att det skulle lägga sig så det blir vitt på marken. Men det är det nu och man har blivit påminnd om hur det är att köra bil på vinterväglag ;) Tur pappa och Erik satte på vinterdäcken för ett tag sen!

Jag gillar snö, men det känns lite tidigt för vinter. Säkerligen är det bara tillfälligt... Det jag inte tycker om med snön är att man får gå upp lite tidigare på morgonen för o sopa bilen och sen kan man inte köra riktigt lika fort om det inte är plöjt ;P. Men annars är det mysigt. Man får julkänslor och vill plocka fram ljusstakarna och allt möjligt.. Men som sagt så är det nog lite för tidigt för det.

Sitter just nu och letar bil. Det gör jag jämt känns det som. Jag hittar aldrig någon. Undrar vad det beror på? Kanske att jag har fäst mig så mycket vid saaben ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag hoppas snön väntar lite till :)

Du kommer hitta en bil som kommer bli din bästa vän :) hihi

2009-11-04 @ 19:14:54
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/
Postat av: Sophie

uch för snö ;)Men det är ju bra att barnen blir glada i alla fall:P



Haha ja du det skulle vara använbart ;) men det svåra är inte att läsa recept, utan att göra det själv :Phaha

2009-11-04 @ 20:37:56
URL: http://s
Postat av: Sophie

uch för snö ;)Men det är ju bra att barnen blir glada i alla fall:P



Haha ja du det skulle vara använbart ;) men det svåra är inte att läsa recept, utan att göra det själv :Phaha

2009-11-04 @ 20:38:02
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0