Mycket på gång!

Sitter just nu och planerar morgondagens mattegenomgång med 3:orna. Har fått äran att ta genomgång i subtraktion, hmm det är ganska svårt faktiskt att veta vad man ska ta upp, i vilken ordning och hur mycket. Men det ska nog gå bra!

Njuter riktigt mycket av mina sista dagar i 1-3:an. Sen är det ju 4-6:an som gäller och på nåt sätt ser jag inte fram emot det.. Fast jag tror nog att det ska bli bra det med. Känns skönt att jag slipper byta skola i alla fall!

I helgen kommer Linn hit och det ser jag fram emot jättemycket just nu!! Så samtidigt som jag vill att veckan ska gå sakta med barnen så vill jag ändå ha helg :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Är det inte läskigt att undervisa ? :P



sv: Jo det förstår jag:) Längtar as mkt till att flytta in alla grejerna och göra det fint! Men längtar kanske inte så mkt till att laga mat :P haha

2009-11-03 @ 21:47:35
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0