Söndag

Gårdagen var en lugn dag, var i Fjälster en stund och kollade in fölet som ska hålla Bella sällskap i vinter. Väldigt söt! Fanny och jag tog en kort ridtur också.. Eftersom jag är förkyld så var jag hemma hela kvällen igår, satt ensam och tjöt till filmen Marley and me. Älskar den filmen.. Kunde inte sova då jag bara låg och väntade på att jag skulle åka och hämta Erik.. När jag väl gjort det kunde jag inte sova då heller för jag låg och tänkte på sprutor och andra äckliga saker haha.

Denna söndag kommer också bli en lugn dag, skönt. Ska sätta igång med lite pyssel nu :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

haha varför tänkte du på sprutor för? :P



sv: haha joo jag borde nog gör om mig till man alltså:P

2009-11-15 @ 20:00:47
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0