Torsdag

Det har varit en skön torsdag! Föreläsning på förmiddagen som handlade om geologi. Ganska intressant men man blir ju trött redan efter någon timme.. Efter den åkte jag runt lite i stan och inhandlade lite grejer till eftermiddagens pyssel :) Har velat ha hängande ljuslyktor i några fönster ett tag men har inte hittat några fina så nu bestämde jag mig för att göra egna :) Bilder kommer senare ikväll. Har också varit ute och letat rönnbär som jag har lagt i några av blomkrukorna :) Man måste ju ladda upp inför mörkret!

Nu blir det träning!


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad duktig du är som vanligt :)

2009-09-10 @ 18:35:34
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/
Postat av: Sophie

ljuslycktan var ju as fint:) Bra jobbat där :)



sv: Hehe tack! Njaa, jag toppade det lite häromdagen, så det är lite kortare. Annars har jag inte gjort nåttmed det :P

2009-09-11 @ 22:23:54
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0