Helgen

Helgen som gick var kanon! Harrys i fredags med Underlifvens på scen, kanonbra! I lördags var det tråkigt väder så då passade jag på att städa lite. Laddade upp inför kvällen då Underlifvens anordnade fest i bygdegården här i Vena. Dem stod så klart på scenen den kvällen med, än bättre än kvällen innan ;) Det var en trevlig kväll!

Igår (söndag) var vi i Fjälster på kalas för att fira min storasyster Hanna som fyllde år i fredags. Det var trevligt med god mat och fika. Hon blev glad för Fannys och min gemensamma present som var en biljett till Lars Winnerbäck när han spelar i Västervik i sommar. Självklart ska jag följa med som sällskap :)

Söndagskvällen avslutades med film-mys med min käraste Erik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0