Härlig dag

Har haft hemmastudier idag, läste lite på förmiddagen och sen kunde jag ta eftermiddagen ledig då jag läst in lite.. Åkte till Fjälster och tog en härlig ridtur på Bella. Jag kunde nästan nudda snön med fötterna när jag satt på henne! Det är en otrolig känsla att känna en häst under sig verkligen få anstränga sig bara för att kunna komma fram.

Passade också på att åka en sväng på skidorna, det var riktigt roligt idag, det gick lätt på vägen. vid femtiden kom Inger, Ida-Lee och farmor så då var jag där ett tag innan jag åkte hem igen.


Kommentarer
Postat av: Linn

så mysigt att rida i snön.. ibland är snön bra och ibland suger den ;) miss you och förstår att du inte kommer i helgen men får boka in en helg framöver snart.. vill träffas och snacka massor..... <3

2010-02-23 @ 22:32:25
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0