Tisdag

Snart är denna dag slut. Det har varit en bra dag, har haft bra flyt i plugget och kunnat göra en del grejer inför nästa vecka. Tog mig också en promenad på eftermiddagen, tog bilen till ett ställe för att kunna gå en runda som tog exakt en timme. Hade tänkt ta cykeln så jag slapp ta bilen i onödan men när jag skulle plocka fram den såg jag att den nog måste både smörjas och pumpas innnan det kan bli en premiärtur :)

Nu ikväll har vi ätit fiskgratäng och tagit en kvällspromenad. Har även hunnit beställa lite bilder då jag passade på att utnyttka ett erbjudande. Jag som älskar att ta kort och sen sätta in dem i albumet har inte beställt ut några bilder på ett helt år så det ska bli kul när dem kommer :)



Hittade denna bild nu när jag skulle välja ut vilka som ska beställas. Tänk så små dem var då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0