Våffeldagen :)

Det är ju trots allt den 25:e mars idag vilket betyder att det är våffeldagen. Så nu ikväll efter kvällspromenaden har vi mumsat på det Erik och jag. Väldigt gott måste jag säga, och det tyckte min sambo med minsann. Dem godaste våfflorna han ätit på länge slank det ur honom ;)

25:e mars är också en speciell dag förutom att det är just våffeldagen. Käraste kusin Louice fyller nämligen år just denna dag :) Stort Grattis från mig!





Här sitter vi kusin och jag i den roligaste karusell jag nånsin åkt tror jag ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, den historien har vi ju hört ett par gånger. :P Haha. Det jobbiga är bara att jag tror att jag är kär, men jag vill inte visa något innan jag vet mer om vad han känner. Vill ju inte bli sårad ännu en gång.

Allt bra annars ?

2010-03-26 @ 07:41:54
URL: http://emmset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0