Tisdag

Efter en helg i Fjälster med både sorg och glädje är det återigen vardag. Idag har jag varit hemma och skrivit på mitt arbete som ska redovisas i morgon. För en gångs skull känns det bra. Jag antar att man kommit så långt i utbildningen nu så att man litar på sig själv att man gör ett bra arbete.

Har hunnit med dagens springtur också och under tiden jag sprang såg jag så många fina ställen som jag skulle vilja ta kort på med en bra kamera. Jag har inte tagit bilder på länge och det känns att jag saknar det.. Skulle bara vilja ha en bra kamera med..





Kommentarer
Postat av: fanny

vet inte men henke och jag ska åka nånstans framåt hösten..

2010-11-14 @ 15:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0