Helgen

Jag har haft en otroligt rolig och lång helg!! I torsdags eftermiddag åkte jag som sagt till syrran i Västervik och jag hängde med på hennes spinningpass och sen provade vi på Zumba. Det var kul att köra spinning igen och skönt att få lite variation från löpningen. Även Zumban var otroligt roligt dock ganska svårt! Men jag skulle verkligen vilja göra det igen om jag får möjlighet.

Fredagen började jag med en lång promenad med hundarna. Resten av dagen tillbringades nere på stan med Hanna. Vi shoppade och åt lunch och hade trevligt. Som vanligt fick jag med mig en hel del kläder också ;) Ett litet besök hos kusinerna hann jag med innan vi skulle äta. På kvällen gick vi på bio syrran, jag och Micke och vi såg Hur många lingon finns det i världen? Den var bra och helt klart sevärd.

Efter godis till bion och kladdkaka och glass vaknade jag med huvudvärk på lördagen men jag gav mig ut på en lång springtur för att få upp energin. Begav mig hemåt strax därefter och stannade i Fjälster för en ridtur med Fanny. På lördagskvällen var det Pumpen som gällde och vi hade lite folk här hemma innan vi begav oss iväg. Det avr en bra kväll!

Gårdagen fick vi inte mycket gjort här hemma. Jag var otroligt seg och hade absolut ingen energi till nånting.. Men efter en så bra helg gjorde det inget att söndagen bara försvann.

Kommentarer
Postat av: Joachimmarlin

Great site keep up the good work

2012-01-13 @ 11:21:03
URL: http://joachimmarlin.blogcorporate.com
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg på min blogg? :D

Det hade varit jätte roligt om du var med och tävlade!

Kram <3

2012-01-13 @ 13:48:17
URL: http://hillbergjohannaa.blogg.se/
Postat av: JustMakeItBeat - MATILDA ^

... och nu är det helg igen :D hehe

2012-01-13 @ 16:37:23
URL: http://justmakeitbeat.blogg.se/
Postat av: anna

Allt bra ikväll? :)

2012-01-13 @ 23:15:45
URL: http://annaemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0