Onsdag 27 april

God kväll!

Idag har jag haft en effektiv pluggdag, undrar om det beror på att det inte gick att sola på balkongen idag då det varit lite molnigt ;) Hur som helst har jag fått mycket gjort och jag älskar sådana dagar.

Jag har även varit effektiv på träningsfronten. I förmiddags velade jag lite om vad jag skulle utföra för motion idag, promenader, cykeltur, löptur eller en mix av allt hade jag att välja på. Eftersom det hade regnat lite inatt och det var lite friskare i luften idag blev det till slut en löptur. Då jag sprang dryga milen i måndags tänkte jag ta ett kortare pass i snabbare tempo idag.. Bättre tempo hade jag definitivt men att köra ett kortare pass lyckades jag inte med. Det var så härligt när jag väl var ute så till sist hade jag sprungit en mil i skogen och då fick jag tvinga mig själv till att sluta! Precis så som det ska vara med löpningen, kravlöst och roligt!!

I eftermiddags gav jag mig ut igen på upptäcksfärd, till fots. Jag gick mestadels i skogen och chansade att jag skulle komma ut hemikring igen och det gjorde jag. Hittade även fler vägar i skogen som ska utforskas! :)




Nu blommar snart äppelträden! Har sett en massa körsbärsträd i blom idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0