Söndag 24 april

God kväll!

Jag är nu hemkommen från helgens sista jobb, skönt! Det har blivt en helg med jobb och myccket motion. Då jag har jobbat delad tur både lördag och söndag valde jag att lämna bilden i Tuna under dagen och ta mig emellan Tuna och Fjälster på annat vis. Igår sprang jag och sen cyklade jag ner igen på kvällen och idag tog jag cykeln till Fjälster på förmiddagen och sen gick jag ner nu ikväll. Riktigt härligt har det varit och smidigt eftersom jag ändå skulle ut och röra på mig!

Nu ska vi nog se en film Erik och jag, vi har ju knappt setts på hela helgen.. Har en hel del bilder som jag tagit med nya telefonen men dem får vänta, orkar inte nu helt enkelt. Kan förövrigt berätta att det kommit en fölis i Fjälster idag :)

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Sådan motion gillar jag, när man gör den för att förflytta sig, dvs nytta å motion och i detta väder även ren och skär njutning i ett :-D Hoppas du nu får njuta av skön ledighet efter att ha jobbat! KRAM

2011-04-25 @ 21:03:55
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0