Tisdag 19 april

Underbart väder idag med!! Har fram tills nu hållt till på balkongen sen jag vaknade, härligt! Jag börjar få en början till en bränna så vem vet, kanske jag har en liten chans att bli brun i år ;)

Nu har solen dock försvunnit därifrån och jag har gått in för att svalka mig lite. Ska fortsätta med plugget innan det blir en cykeltur i eftermiddag. Jag kan bara inte sitta inne länge när det är så underbart väder..

För övrigt missade jag ett jobb idag pga av att min mobil är glapp i kontakten med laddaren så den går i stort sett inte att ladda.. När det väl funkar laddar batteriet ur hela tiden.. Så på torsdag när jag ändå ska till Vimmerby måste en ny införskaffas!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Har också suttit på balkongen hela dagen typ, riktigt nice med lite sol :)



Du kan åka med oss eller mormor ner till louice föreställning förresten om du vill :)

2011-04-19 @ 16:41:00
URL: http://sophiesdrawings.blogg.se/
Postat av: Emelie

Låter härligt att njuta på balkongen, saknar det här i Växjö. Förresten anmälde du dej till Vår Ruset lr vad bestämde du dej för? :)

2011-04-19 @ 18:30:10
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag var också velig om jag skulle anmäla mej eller inte. Men gjorde det iaf fast får väl bli att promenera bara för min förkylning sätter stopp för att springa :(

2011-04-20 @ 11:23:05
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0