1 februari

Vi är redan inne i februari, tiden går fort. Idag började jag dagen tidigt med att läsa engelska och efter lunch begav jag mig till Silverdalen för några timmars jobb igen. Därför har även denna kväll spenderats med näsan i böckerna.. Nu känner jag mig dock nöjd för kvällen och ska ta det lugnt en stund innan jag lägger mig för att sova. I morgon är det nya tag igen, först jobb i skolan och sen på fritids. Trots att det blir lite tufft med läsandet så vill jag inte tacka nej till jobb, för det är ju så roligt, mycket roligare än att plugga ;)
Längtar tills det går att rida igen!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja precis, tur att nån mer tycker som jag för verkar rätt ensam om den åsikten :)Hoppas allt är bra med dej!

2011-02-14 @ 19:11:44
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0