Måndag 31 januari

Dagen började med lite dåligt humör då jag såg att jag fått samtal från jobbet (Tuna) imorse men att min telefon antingen inte tagit emot det eller att ljudet inte funkade när de ringde.. Jag hade ändå sömnproblem imorse så jag hade för en gångs skull orkat åka iväg och jobba.. Men för någon timme sen blev jag på bra humör igen för då ringde de från fritids i Silverdalen och frågade om jag kunde hoppa in i eftermiddag :) Tur i oturen ändå att telefonen bestämde sig för att krångla i morse!

Jag börjar vid tolv och därmed hinner jag inte med min dagliga promenad/springtur i eftermiddag så jag ger mig ut nu, solen skiner så det känns väldigt omotiverande att sitta inne och plugga.. Engelska-böckerna får helt enkelt vänta tills ikväll.

Längtar till sommar och sol, men en solig dag på vägen dit duger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0