Måndag

Ny vecka och denna vecka innebär ny kurs. Denna termin kommer jag att läsa engelska och detta kommer ske helt på distans. Detta betyder alltså att jag kommer vara hemma hela terminen. Det känns både spännande och läskigt att börja denna termin. Känns svårt att få disciplinen att hålla hela terminen och det känns också konstigt att läsa engelska igen, det var trots allt några år sen nu. Idag har jag börjat läsa en bok och det går ganska sakta fram måste jag erkänna...

Dagen i övrigt har bjudit på töväder och detta gjorde att jag inte vågade ge mig ut på någon springrunda eftersom det är så halt ute. Jag kom i alla fall iväg på en promenad men det var inte så lätt att ta sig fram på sina ställen. Det pratas om att det ska bli kallt igen i dagarna, hoppas isen och vattnet hinner försvinna från vägarna innan dess.

Även om jag tycker mycket om vintern så längtar jag ganska mycket efter att vägarna ska blir torra igen och att man ska kunna ge sig ut på springturer i skogen! Men det är än så länge långt till våren och därför hoppas jag på lite mer snö ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0